Η πρώτη μεταγραφή της εποχής Ομπράντοβιτς- Ο Παναθηναϊκός πήρε τον Φαλ που έμεινε ελεύθερος από τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την εποχή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς με μια μεταγραφή-έκπληξη.