ΣΥΡΙΖΑ: Οριζόντια, προς όλα τα ΜΜΕ, και με διαφάνεια, η κατανομή των 11 εκατ. για την προβολή του “Μένουμε_Σπίτι”

 ΣΥΡΙΖΑ: Οριζόντια, προς όλα τα ΜΜΕ, και με διαφάνεια, η κατανομή των 11 εκατ. για την προβολή του “Μένουμε_Σπίτι”

Παρέμβαση για το κονδύλι των 11 εκατ. ευρώ για την προβολή του “Μένουμε_Σπίτι” και των περιοριστικών μέτρων κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας πως έως τώρα η κυβέρνηση και ειδικότερα το Μέγαρο Μαξίμου κινήθηκε με αδιαφάνεια και επέλεξε την απευθείας ανάθεση σε εταιρεία δίχως να ενημερώσει για τον πραγματικό σχεδιασμό της.

Η υπόθεση του διαφημιστικού κονδυλίου έχει προκαλέσει αντιδράσεις και στον χώρο του Τύπου, καθώς έως τώρα φαίνεται να διακινούνται κονδύλια μέσω του media shop Initiative (;) σε συγκεκριμένα μόνο μέσα ενημέρωσης, κυρίως φίλα προσκείμενα στην κυβέρνηση. Είναι χαρακτηριστικό πως μεταξύ των ηλεκτρονικών ΜΜΕ έχουν, μέχρι τώρα, επιλεγεί ορισμένα που θεωρούνται σκληρά διακείμενα υπέρ της κυβέρνησης, ενώ έχουν αποκλειστεί πολλά άλλα.

Την ευθύνη για την κατανομή του κονδυλίου φέρεται να έχουν ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης και ο υφυπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

Κοροναϊός: Νέα σύσκεψη στο Μαξίμου - newsique.gr

“Η κυβέρνηση προχωρά σε μία κίνηση που εγείρει πολλά ερωτήματα. Γιατί δεσμεύει 11 εκατομμύρια ευρώ για «υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης», υπηρεσίες που έως σήμερα προσφέρονταν υποχρεωτικά – εκ του νόμου – δωρεάν από τα Μέσα, αφού αποτελούν κοινωνικό μήνυμα; Και εφόσον αποφασίζει να προχωρήσει σε μία τέτοια καμπάνια, γιατί το κάνει χωρίς διαφάνεια και με απευθείας ανάθεση; Πώς θα διασφαλιστεί το αδιάβλητο της διαδικασίας και η οριζόντια προβολή της καμπάνιας από όλα τα Μέσα, ώστε να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να δοθούν χρήματα χαριστικά και χωρίς κριτήρια σε φιλικά της μόνο Μέσα;”, αναφέρουν πηγές της Κουμουνδούρου.

Για αυτό τον λόγο, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή για το θέμα.

Στην ερώτηση τους τονίζουν ότι την ώρα που το Εθνικό Σύστημα Υγείας προοδευτικά δοκιμάζεται όλο και περισσότερο με σημαντικές ελλείψεις τόσο σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, όσο και σε μέσα ατομικής προστασίας και υλικά υγιεινής και ασφάλειας, την ώρα που οι εργαζόμενοι, οι χρόνια άνεργοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι επιχειρήσεις και εν γένει ο παραγωγικός ιστός της κοινωνίας πλήττεται και αγωνιά και λαμβάνουν από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο την απάντηση ότι «λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν» την ίδια ώρα δεσμεύει 11 εκατομμύρια ευρώ για «υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης», υπηρεσίες που έως σήμερα προσφέρονταν δωρεάν.

Νέα κυβέρνηση: Οι πιο στενοί συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη ...
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έχει εξηγήσει την σκοπιμότητα της καμπάνιας των 11 εκατ., ωστόσο έως τώρα δεν έχει απαντήσει πως θα δοθεί το σχετικό κονδύλι. Μόνο φιλικά ΜΜΕ φιλοξενούν, έως τώρα, την σχετική προβολή μέσω της εταιρείας Initiative.

Επιπλέον οι πηγές του ΣΥΡΙΖΑ τονίζουν:

  • Δεν γνωρίζει κανείς με ποιο τρόπο επιλέχθηκε ο ανάδοχος του έργου.
  • Δεν γνωρίζει κανείς με ποια κριτήρια θα δοθούν τα χρήματα αυτά στα μέσα ενημέρωσης και με ποια κριτήρια κάποια μέσα ενημέρωσης θα αποκλειστούν από την καμπάνια της κυβέρνησης.

“Άφού η κυβέρνηση επέλεξε να κάνει επί πληρωμή μία καμπάνια που μέχρι πρότινος ήταν δωρεάν, τουλάχιστον αυτό να γίνει οριζόντια προς όλα τα Μέσα και με πλήρη διαφάνεια”, αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Όχι, το αντίθετο. Ήδη πριν μία εβδομάδα ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κάτσης με ανακοίνωσή του ζητούσε από την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση των μέτρων ενίσχυσης του πανελλαδικού, περιφερειακού και διαδικτυακού Τύπου, την οποία είχε σχεδιάσει ο ΣΥΡΙΖΑ και πάγωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, κ. Πέτσας, μετά τις παλινωδίες του τον περασμένο Δεκέμβριο. Ήταν επιλογή της κυβέρνησης να αφήσει δεκάδες Μέσα ενημέρωσης να βρίσκονται αντιμέτωπα με το λουκέτο. Κατάσταση η οποία έχει επιδεινωθεί αφού η πανδημία έχει συντρίψει τις κυκλοφορίες των εφημερίδων και έχει μειώσει δραματικά τη διαφημιστική δαπάνη.

Αντί να πάρει ξεκάθαρη πρωτοβουλία για ενίσχυση του Τύπου, η κυβέρνηση, τέσσερις μήνες μετά και μεσούσης της κρίσης της πανδημίας, προχωρά σε έμμεση ενίσχυση με πρόσχημα τον κορωνοϊό μέσα σε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας.

Αυτό είναι το war room του Μαξίμου: O βιολιστής Γρηγόρης ...
Ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης είναι ο ισχυρός άνδρας που δίνει τις εντολές για την διαχείριση του κονδυλίου, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά. Σημαντικό λόγο έχει και ο υφυπουργός Άκης Σκέρτσος.

Οι ίδιοι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην ερώτησή τους τονίζουν ότι πράγματι τα ΜΜΕ χρειάζονται ενίσχυση αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει με αφορμή τον κορωνοϊό και χωρίς διαφάνεια. Εν προκειμένω μάλιστα παρακάμπτεται πλήρως η αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και φυσικά το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο διαφάνειας για τα επικοινωνιακά προγράμματα του δημοσίου.

Σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει στον κοινοβουλευτικό έλεγχο και να διασφαλίσει ότι η όλη διαδικασία θα διεξαχθεί με πλήρη διαφάνεια και όχι προς ενίσχυση των γνωστών “ημετέρων”.

Σκληρή κριτική διατυπώνει ο ΣΥΡΙΖΑ και για την προβολή μέσω των social media από τον Άδωνι Γεωργιάδη του προγράμματος τηλεεκπαίδευσης της “Ελληνικής Αγωγής” έναντι 5 ευρώ!

Αναφέρουν σχετικά οι πηγές του ΣΥΡΙΖΑ:

Μέσα στις δυσκολίες των ημερών, μαθαίνουμε πως η λύση για την παιδεία των μαθητών θα έρθει από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης και όχι από το υπουργείο Παιδείας! Και μάλιστα κατευθείαν από τον ίδιο τον υπουργό, κ. Γεωργιάδη! Mε απευθείας διαδραστικό πρόγραμμα για την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα της Ελληνικής Αγωγής! Με πιστοποιητικό παρακολούθησης! Με κόστος μόλις 5€!

Τελικά αυτή η κυβέρνηση έχει κι άλλες καινοτόμες ιδέες για την εκπαίδευση και την κατάρτιση… Δεν σταματά στα voucher – περίγελο για τους επιστήμονες.

Μόνο που καλό θα ήταν κάποια στιγμή να κάνει ένα σεμινάριο στα μέλη της, τόσο για τα ασυμβίβαστα που ορίζει το Σύνταγμα όσο και για τα όρια που ορίζει η ηθική! Ντροπή.

Σχετικά Άρθρα