• 2 Αυγούστου, 2021

Σοκαρισμένα τα Καλάβρυτα από το θάνατο της 56χρονης μετά το εμβόλιο

 Σοκαρισμένα τα Καλάβρυτα από το θάνατο της 56χρονης μετά το εμβόλιο

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στα Καλάβρυτα από τον θάνατο της 56χρονης γυναίκας μόλις έκανε το εμβόλιο της Pfizer. Φως στα αίτια του τραγικού συμβάντος αναμένεται να ρίξει η γνωμάτευση του ιατροδικαστή.

Στην 56χρονη από τα Καλάβρυτα χορηγήθηκε η δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer, αλλά λίγα λεπτά μετά επήλθε το μοιραίο.

«Είπε ότι αισθάνθηκε ένα κάψιμο στο λαιμό της. Της χορηγήθηκε αμέσως κορτιζόνη αλλά…», λέει στο thebest η διοικήτρια του νοσοκομείου Καλαβρύτων.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, κατά την επίσκεψή της για την πρώτη δόση του εμβολίου δεν είχε δηλώσει κανένα υποκείμενο νόσημα, μόνο ένα κάψιμο στον λαιμό…

Για τον λόγο αυτό, κατά τη δεύτερη επίσκεψή της στο νοσοκομείο Καλαβρύτων για τον εμβολιασμό, της τοποθετήθηκε αμέσως στο χέρι «πεταλούδα», με σκοπό την άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση οποιασδήποτε επιπλοκής αλλεργικής μορφής (κορτιζόνη, αδρεναλίνη κ.ά.), ενώ κλήθηκε και δεύτερος γιατρός να είναι παρών στον εμβολιασμό.

Αφού της χορηγήθηκε η δεύτερη δόση και ενώ αυτή ήταν ξαπλωμένη σε κρεβάτι, περίπου 15 λεπτά αργότερα άρχισε να παραπονιέται πάλι για κάψιμο στον λαιμό και δυσφορία.

Άμεσα της χορηγήθηκε κορτιζόνη και αδρεναλίνη μέσω της «πεταλούδας» που της είχε τοποθετηθεί. Αμέσως την μετέφεραν στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου όπου άρχισε να εκδηλώνει πόνο στο στήθος και στην πλάτη. Εκεί υπέστη ανακοπή!

Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να την κρατήσουν στη ζωή, η άτυχη 56χρονη κατέληξε μία ώρα μετά.

Τραγική ειρωνεία: Η οικογένεια της γυναίκας είχε χάσει παλαιότερα ένα από τα δύο παιδιά της σε δυστύχημα και η ίδια εμβολιάστηκε για να ταξιδέψει στην Κύπρο να δει τον γιο της!

Όλοι τώρα στα Καλάβρυτα βρίσκονται εν αναμονή του πορίσματος του ιατροδικαστή για να εξακριβωθεί αν στη μοιραία κατάληξη έπαιξε κάποιο ρόλο η δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer.