Πόσα μοίρασαν στα μίντια (και σε ποια) οι τράπεζες- “Πρωταθλήτρια” στο “PR” η Πειραιώς…

 Πόσα μοίρασαν στα μίντια (και σε ποια) οι τράπεζες- “Πρωταθλήτρια” στο “PR” η Πειραιώς…

Οι τέσσερις συστημικές τράπεζες (Πειραιώς, Εθνική, Alpha και Eurobank) είναι από τους βασικούς «αιμοδότες» των ελληνικών ΜΜΕ. «Οι επιλογές τους –σε ποιους θα δώσουν και πόσα– επηρεάζουν καθοριστικά τις δυνατότητες επιβίωσης και ανάπτυξης των επιχειρήσεων ΜΜΕ, διαμορφώνοντας εν τέλει τους συσχετισμούς δυνάμεων στον κλάδο», γράφει στο ρεπορτάζ του το sofokleousin.gr.

Και συνεχίζει, πριν αναφερθεί σε συγκεκριμένα media, στους πρωταθλητές της διαφήμισης«Από τα 33,5 εκατ. ευρώ που διέθεσαν πέρυσι για διαφημιστική προβολή οι 4 συστημικές τράπεζες, ούτε το 10% δεν πήγε σε ΜΜΕ που τηρούν κριτική ή επικριτική στάση και δεν ευθυγραμμίζονται με τις απόψεις τους».

Η μερίδα του λέοντος της διαφήμισης προς τα ΜΜΕ δίδεται, απ΄ ότι φαίνεται, από την Τράπεζα Πειραιώς και, ίσως, αυτό να συνδυάζεται και με τις προσπάθειες της διοίκησης να διατηρήσει τη θέση της και να “εξευμενίσει” εκείνους που ήθελαν αλλαγές στο ηγετικό της σχήμα.

Η Πειραιώς, άλλωστε, σύμφωνα με πληροφορίες είχε βρεθεί στο στόχαστρο της Ν.Δ διότι θεωρήθηκε πως διάκειτο φιλικά στην προηγούμενη κυβέρνηση και πρωταγωνιστούσε σε “διαρροές”. Κάτι όχι ακριβές καθώς από την εποχή του Μιχάλη Σάλλα, η πολιτική που ασκούσε στην διανομή διαφήμισης ήταν μάλλον διακομματική. Τους τελευταίους μήνες, βεβαίως, τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην και εφαρμόζεται μια νέα τακτική αποκλεισμού ορισμένων ΜΜΕ (κυρίως ηλεκτρονικών) και ενίσχυσης με μεγάλα ποσά άλλων που θεωρούνται φίλα προσκείμενα στην κυβέρνηση. Οι κακές γλώσσες λένε πως αυτό έγινε στο πλαίσιο της προσπάθειας του διευθύνοντος συμβούλου Χρήστου Μεγάλου να υπερκερασει “εμπόδια” και να παραμείνει στο τιμόνι της τράπεζας.

“Επιλεκτική” πολιτική τηρεί και η Εθνική. Μια ματιά στον ηλεκτρονικό Τύπο θα αποκαλύψει ποιους προτιμά (και γιατί) η συγκεκριμένη τράπεζα.

Ιδού λοιπόν ΜΜΕ και ποσά από τα στοιχεία που είναι υποχρεωμένες να δώσουν οι ίδιες οι τράπεζες:

ΑΝΤ1 (Θοδωρής Κυριακού) 2,9 εκατ. ευρώ
ΣΚΑΪ («Ειδήσεις Ντοτ Κομ» – Γιάννης Αλαφούζος) 2,3 εκατ. ευρώ
Πρώτο Θέμα 2,25 εκατ. ευρώ (συν 187 χιλ. ευρώ το Newmoney)
ΒΗΜΑ, ΝΕΑ και Mega Channel (Alter Ego – Βαγγέλης Μαρινάκης) 2,14 εκατ. ευρώ
Καθημερινή (Θέμης Αλαφούζος) 2 εκατ. ευρώ
Real FM και Real News (Νίκος Χατζηνικολάου – Ανδρέας Κουρής) 895 χιλ. ευρώ
Euro2day (Media2day) 549 χιλ. ευρώ
iefimerida.gr (Χρήστος Ράπτης) 375 χιλ. ευρώ
Liberal και Φιλελεύθερος (Θανάσης Μαυρίδης) 337 χιλ. ευρώ
newsit.gr (Νίκος Ευαγγελάτος) 256 χιλ. ευρώ
Open TV και Εθνος (Ιβάν Σαββίδης) 175 χιλ. ευρώ

Πηγή: e-tetradio.gr

Σχετικά Άρθρα