• 23 Ιανουαρίου, 2021

Ραντεβού για το εμβόλιο μέσω 10.000 φαρμακείων σε όλη τη χώρα- Δείτε το σχέδιο

 Ραντεβού για το εμβόλιο μέσω 10.000 φαρμακείων σε όλη τη χώρα- Δείτε το σχέδιο

Επιπλέον πληροφορίες έδωσε ο κ. Πιερρακάκης για τα ραντεβού του εμβολίου του κοροναϊού.

Στη μάχη του εμβολιασμού θα ριχτούν -όπως έιπε-, τα περίπου 10.000 φαρμακεία της χώρας, στα οποία θα μπορούν να προσέρχονται οι πολίτες για να κλείσουν ραντεβού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πως θα γίνονται τα ραντεβού για το εμβόλιο

Σύμφωνα με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης η κυβέρνηση θα αξιοποιήσει και μη ψηφιακά κανάλια για να κλείσουν οι πολίτες ραντεβού για το εμβόλιο που θα γίνει σε δύο δόσεις με ένα από αυτά τα είναι τα φαρμακεία και ενδεχομένως τα ΚΕΠ. Μέχρι το τέλος του χρόνου ίσως ανακοινωθούν κι άλλοι τρόποι πέραν της άυλης συνταγογράφησης.

Στόχος της κυβέρνησης είναι η κατοχύρωση της άρτιας λειτουργίας της εμβολιαστική διαδικασίας. “Όλα να γίνουν σωστά και προγραμματισμένα κι αυτό είναι ευθύνη και προτεραιότητα όλων μας”, είπε ο κ. Πιερρακάκης στην ομιλία του επί του προϋπολογισμού του 2021.

«Ο τρόπος θα είναι εξαιρετικά απλός και θα χρησιμοποιήσουμε ψηφιακά μέσα. Έχουμε ήδη μιλήσει για πλατφόρμες για το emvolio.gov.gr, για την άυλη συνταγογράφηση που είναι η κορωνίδα μίας στρατηγικής. Αυτό το οποίο θα ήθελα να πω για την πλατφόρμα είναι το ότι θα μοιάζει πάρα πολύ με τις αντίστοιχες πλατφόρμες που μπορεί κανείς να κλείσει ένα αεροπορικό εισιτήριο. Δηλαδή εμείς θα κλείσουμε τα δύο ραντεβού εξαρχής με βάση τη διεύθυνση που έχουν δηλώσει οι πολίτες -τη διαθέσιμη διεύθυνση που έχουμε- στα διάφορα συστήματα του κράτους», δήλωσε ο κ .Πιερρακάκης.

Όπως τόνισε «θα κλείσουμε εξαρχής και τα δύο ραντεβού γιατί το εμβόλιο έχει δύο δόσεις και πάνω σε αυτές τις δύο δόσεις θα προτείνουμε ραντεβού στους πολίτες. Τα οποία φυσικά θα μπορούν να τα αλλάξουν στην πορεία γιατί πάντοτε η διεύθυνση που έχουμε εμείς δεν είναι το σημείο στο οποίο ένας πολίτης κατοικεί αυτή τη στιγμή, μπορεί κάποιος να βρίσκεται στο χωριό του, να βρίσκεται σε κάποια άλλη πόλη. Από εκεί και πέρα θα διαμορφώσουμε κανάλια εξυπηρέτησης για τους πολίτες που δεν έχουν ψηφιακές δεξιότητες».