Ο Οργανισμός Τουρισμού της Θεσσαλονίκης μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στην μετα-covid εποχή

 Ο Οργανισμός Τουρισμού της Θεσσαλονίκης μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στην μετα-covid εποχή

Με στοχευμένες καμπάνιες που υπενθύμιζαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμος Τουρισμού προετοίμαζε το έδαφος όλο το διάστημα της πανδημίας για να επανέλθει πλέον δυναμικά και να συνεχίσει την προσπάθεια για την ανάδειξη του προορισμού και την αξιοποιηση του τουριστικού προϊόντος.

Όπως αναφέρει και η πρόεδρος του ΟΤΘ και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, «παρατηρώντας τους γενικούς δείκτες που αφορούν τον τουρισμό και μετρώντας την απήχηση που είχαν οι καμπάνιες, είναι βέβαιο πως ο ρόλος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης ήταν καθοριστικός. Το χρονικό διάστημα της πανδημίας δουλέψαμε στοχευμένα και δημιουργήσαμε «προίκα» για τα επόμενα χρόνια. Προσελκύσαμε την προσοχή των αγορών παρουσιάζοντας έργο με συνοχή, συνέπεια και ποιότητα. Η επικοινωνία της Θεσσαλονίκης ήταν πυκνή και με κύρος».

Σε σχέση με τα επόμενα βήματα, ήδη ο ΟΤΘ έχει δημιουργήσει την ατζέντα συμμετοχής του σε διεθνείς εκθέσεις, σε άρρηκτη συνεργασία με τα γραφεία ΕΟΤ του εξωτερικού.

Έχει σχεδιάσει digital καμπάνιες με μεγάλο volume και ετοιμάζει ένα project-έκπληξη με την οπτικοποίηση των μύθων της Θεσσαλονίκης. Συγχρόνως, τρέχουν κάποιες σταθερές ψηφιακές καμπάνιες σε 15 χώρες-στόχους προσαρμοσμένες στις τρέχουσες συνθήκες.

«Η Μάγια Αγγέλου έλεγε: «Οι άνθρωποι θα ξεχάσουν τι είπες. Θα ξεχάσουν τι έκανες. Δεν θα ξεχάσουν όμως ποτέ, πώς τους έκανες να νοιώσουν. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να ωθήσει τον επισκέπτη να γεννήσει συναισθήματα όπως πουθενά αλλού. Οι δημοσιογράφοι απ’ όλο τον κόσμο που προσκαλούνται και φιλοξενούνται , γράφουν περιγράφουν μαρτυρούν όχι μόνο γι’ αυτά που είδαν αλλά κυρίως ….γι’ αυτά που ένοιωσαν», αναφέρει η κ.Πατουλίδου.

Η Θεσσαλονίκη, όπως επισημαίνει, είναι μία ζωντανή πολυεπίπεδη πόλη. «Είμαστε η πρωτεύουσα της διασκέδασης και της εστίασης. Έχουμε πολιτιστικό πλούτο παγκόσμιας εμβέλειας. Η ιδανική μας γεωγραφική θέση, ανοίγει δρόμους για ποικίλες δραστηριότητες. Στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης επιλέγουμε την αγορά στόχο και χτίζουμε την στρατηγική μας. Μην ξεχνάτε πως υλοποιούνται και έχουν δρομολογηθεί πολλά μεγάλα έργα που θα αυξήσουν το ειδικό βάρος της πόλης», προσθέτει.

«Η αξιοποίηση του Παραλιακού Μετώπου της Θεσσαλονίκης, η δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά, η ανάπλαση των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ, το λιμάνι, το αεροδρόμιο το Μετρό είναι έργα που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης», σημειώνει η κ.Πατουλίδου και τονίζει:«Η Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που διαχειρίζομαι στην Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης υλοποιεί έργα, σε συνεργασία με τους 8 Δήμους, που θα αλλάξουν την μορφή όλης της πόλης».

Σχετικά Άρθρα