“Μαθαίνουμε στο σπίτι”: Πόσο κόστισε τελικά η πλατφόρμα – Η ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ και η κυβερνητική απάντηση

 “Μαθαίνουμε στο σπίτι”: Πόσο κόστισε τελικά η πλατφόρμα – Η ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ και η κυβερνητική απάντηση

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης όσον αφορά στο κόστος της πλατφόρμας “Μαθαίνουμε στο Σπίτι” του Υπ.Παιδείας. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ερωτηθείς κατά τη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, απάντησε πώς το κόστος είναι στα 58.000 ευρώ.

Από πλευράς αξιωματικής αντιπολίτευσης το Παρατηρητήριο για την Παιδεία αναφέρει σε ανακοίνωσή του:

72.168 ευρώ κόστισε η κατασκευή της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας «Μαθαίνουμε στο σπίτι», όπως και η δημιουργία εικαστικού υλικού για αναρτήσεις στα social media (facebook, twitter και instagram), σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση της υπουργού Νίκης Κεραμέως, η οποία αναθέτει το έργο σε ιδιωτική εταιρία και όχι στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου.

Όπως καταγγέλλει το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ: «μπορεί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας να ξεκαθάρισε πως ‘δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα’, ώστε να δικαιολογήσει τις απολύσεις και την εκ περιτροπής εργασία (ΠΝΠ της 20ης Μαρτίου 2020), ωστόσο στο Μαρούσι και συγκεκριμένα στο υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, τα λεφτόδεντρα και φυτεύονται και ευδοκιμούν.

Την ίδια στιγμή, χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες δεν έχουν καν τη δυνατότητα συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση, καθώς δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ή πρόσβαση στο internet. Το υπουργείο Παιδείας ‘επενδύει’ για ακόμη μια φορά στην πολιτική επικοινωνία παρά στην ουσία, η οποία εν προκειμένω δεν είναι άλλη από την εξασφάλιση της πρόσβασης όλων των μαθητριών και των μαθητών στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και τα ψηφιακά εργαλεία.

Σημειώνεται πως με το ίδιο ποσό, 500 μαθητές θα μπορούσαν να προμηθευτούν με τον απαραίτητο εξοπλισμό, να εξασφαλιστούν και να διατεθούν 800 συνδρομές για πρόσβαση στο internet και να αγοραστούν 12 servers για το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο αδυνατεί να διαχειριστεί το μεγάλο όγκο πληροφοριών που απαιτείται για την τηλεκπαίδευση».

Σχετικά Άρθρα