Μαλένα: Τα σημάδια στο πρόσωπο που έδειξαν δολοφονία – “Χτυπιόταν για λεπτά”

 Μαλένα: Τα σημάδια στο πρόσωπο που έδειξαν δολοφονία – “Χτυπιόταν για λεπτά”

Χιονοστιβάδα εξελίξεων έπεσε γύρω από την υπόθεση της Πάτρας, μετά το πόρισμα των ιατροδικαστών Καρακούκη και Καλόγρηα για τη Μαλένα και την Ίριδα, σύμφωνα με το οποίο τα παιδάκια πέθαναν με ασφυκτικό και βίαιο μηχανισμό.

Επιμέρους στοιχεία του πορίσματος έφερε στη δημοσιότητα η εκπομπή «Live News», παρουσιάζοντας αναλυτικά τα σημεία που μιλούν για ανθρωποκτονία.

Στην περίπτωση της Μαλένας συγκεκριμένα, η οποία δολοφονήθηκε σε δωμάτιο νοσοκομείου, τα τραύματα στη μύτη αλλά και το στόμα του κοριτσιού δημιουργήθηκαν από μακρύ νύχι, με τους ιατροδικαστές να θεωρούν ότι πιθανότατα πρόκειται για γυναικείο χέρι.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι γιατροί που περιέθαλψαν την Μαλένα φορούσαν γάντια, επομένως είναι απίθανο τα τραύματα αυτά να προήλθαν από εκείνους. Οι ασφυκτικές κηλίδες στους πνεύμονες του κοριτσιού από την άλλη, «δείχνουν» ξεκάθαρα ότι υπάρχει ασφυκτικός θάνατος. Κάποιος δηλαδή πίεσε με το γυμνό του χέρι το πρόσωπο του παιδιού, έως ότου κατέληξε.

Επιπλέον, επειδή εξετάστηκαν και τα νύχια του μικρού κοριτσιού, είναι απίθανο να αυτοτραυματίστηκε από μόνο του, καθώς δεν είχε τόσο μακριά νύχια. Άρα όλα δείχνουν ότι δολοφονήθηκε.

«Η Μαλένα βασανίστηκε για λεπτά»

Σοκάρει δε το γεγονός, ότι ένας ασφυκτικός θάνατος στην 3,5 ετών Μαλένα, σημαίνει πως το παιδί δεν κατέληξε ακαριαία, αλλά βασανίστηκε, μέχρι να αφήσει την τελευταία του πνοή. «Χτυπιόταν για τουλάχιστον τρία λεπτά, αυτός που το έκανε ένιωθε κάθε σφυγμό του παιδιού, ακόμα και τον επιθανάτιο βρόγχο», ανέφερε ο ιατροδικαστής Παντελής Αλεξάνδρου στην εκπομπή του

Υπενθυμίζεται, πως σε σκίτσο που κοινοποίησε τον Απρίλιο, ο ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων είχε περιγράψει τα τραύματα που προκλήθηκαν στο πρόσωπο της Μαλένας, δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο της έκλεισε ο δράστης τη μύτη και το στόμα.

«Το ύψος των αμυχών στη βάση της μύτης (ψηλά) είναι πλήρως συμβατό με ασφυξία, είχε αναφέρει ο κ. Λέων».

Δείτε το σκίτσο:

Θεόκριτος Αργυριάδης