Η νέα καμπάνια Πέτσα και μια μάλλον λογική αντιπρόταση…

 Η νέα καμπάνια Πέτσα και μια μάλλον λογική αντιπρόταση…

Από τις αρχές Ιουλίου, η Alter Ego του Ομίλου Μαρινάκη στην οποία ανήκει και το Mega Channel ανακοίνωσε -προς τιμήν της- πως επιστρέφει τα χρήματα που της αναλογούσαν από την πρώτη καμπάνια ενημέρωσης για την πανδημία που συντόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας και η οποία προκάλεσε πολλές και έντονες αντιδράσεις.

Στην ανακοίνωσή της η Alter Ego ανέφερε τότε -μεταξύ άλλων- τα εξής:

Επειδή δεν συντασσόμεθα με τη μέθοδο, τα μέτρα και τα σταθμά διανομής των διαφημιστικών κονδυλίων της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι» και επιπροσθέτως, επειδή θέλουμε να δηλώσουμε με ευθύ και καθαρό τρόπο την ανεξαρτησία μας από κρατικούς πόρους και αμφισβητούμενες διαδικασίες και διανομές, επιστρέψαμε από το μεσημέρι της 8ης Ιουλίου – τα ποσά που προέκυψαν για τον όμιλό μας από τις σχετικές κρατικές διαφημίσεις.
Προτρέπουμε δε την κυβέρνηση να διαθέσει το επιστραφέν ποσό στις οικογένειες των άνεργων εργαζομένων στα ΜΜΕ”.

Εύλογα μπορεί να εικάσει κανείς πως κατά ανάλογο τρόπο το Mega Channel δεν θα θελήσει να εισπράξει το ποσό που θα του αναλογεί από τη νέα καμπάνια ενημέρωσης για το 2ο κύμα της πανδημίας και το οποίο, όπως ανακοινώθηκε, θα έχει ύψος 2 εκατ. ευρώ και θα κατεθυνθεί μόνο στους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας (δείτε την σχετική ΚΥΑ). Σωστό θα ήταν -αν και όχι εύλογο- να ακολουθήσουν το παράδειγμα της ιδιοκτησίας του Mega Channel και οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας.

Μπορούν να μεταδίδουν δωρεάν ως κοινωνικά μηνύματα τα ενημερωτικά σποτ (όπως προβλέπεται άλλωστε) που θα ετοιμάσει η κυβέρνηση. Ούτως ή άλλως συνεισφέρουν στην εγρήγορση της κοινής γνώμης μέσω των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών και ως επί το πλείστον το πράττουν σωστά και ολοκληρωμένα.

Ευχής έργον θα ήταν οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κ. Μαρινάκη, να συνεννοηθούν μεταξύ τους και να ενημερώσουν τον κυβερνητικό εκπρόσωπο που θα αφιερώσουν τηλεοπτικό χρόνο δωρεάν για τα σχετικά σποτ.

Έτσι, τα 2 εκατ. ευρώ που σκοπεύει να διαθέσει η κυβέρνηση για μια ενημερωτική καμπάνια που θα πραγματοποιηθεί δωρεάν μπορούν να κατευθυνθούν σε υπάρκτές ανάγκες στον αγώνα κατά της πανδημίας.

Η δωρέα της Βουλής, για παράδειγμα, ήταν ύψους 8 εκατ. ευρώ και αξιοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ για την δημιουργία 50 κλινών ΜΕΘ στο νοσοκομείο “Σωτηρία”. Τα δυο εκατ. ευρώ της νέας καμπάνιας ισοδυναμούν με επιπλέον 12-15 κλίνες ΜΕΘ σε οποιοδήποτε νοσοκομείο αναφοράς Covid. Ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την άμεση πρόσληψη επιπλέον ιατρονοσηλευτικού προσωπικού που είναι αναγκαίο, όπως επισημαίνουν ΠΟΕΔΗΝ και ΕΙΝΑΠ.

Ή ακόμα μπορούν να δωθούν στον αρμόδιο οργανισμό διαχείρισης των αστικών συγκοινωνιών ώστε να επισκευαστούν άμεσα μερικές εκατοντάδες λεωφορεία που είναι παροπλισμένα και να βγουν στους δρόμους προκειμένου να μειωθούν τα φαινόμενα συνωστισμού στις ώρες αιχμής. Ή να δοθούν για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες rapid test, όπως αυτά που γίνονται στη Θεσσαλονίκη και βοηθούν στον γρήγορο εντοπισμό νέων κρουσμάτων. Ή με άλλους τρόπους που θα υποδειχθούν από τους ειδικούς.

Έτσι, και τα χρήματα των φορολογουμένων θα αξιοποιηθούν σωστά και η ενημέρωσης της κοινής γνώμης θα διασφαλιστεί δωρεάν. Απλά και λογικά πράγματα…

Σχετικά Άρθρα