• 20 Οκτωβρίου, 2021

Η απάντηση των διανομέων στην efood: ” Προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια μας”

 Η απάντηση των διανομέων στην efood: ” Προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια μας”

Mε ανακοίνωσή της η Επιτροπή Αγώνα Διανομέων απαντά στην efood μετά την διευκρινιστική απάντηση της εταιρείας για «λάθος επικοινωνία» και πως τελικά οι συμβάσεις των διανομέων θα ανανεωθούν είτε όπως πριν είτε ως freelancer.

Oι διανομείς τονίζουν πως δεν έχουν λάβει ακόμη απάντηση για το αν τελικά θα ανανεωθούν οι συμβάσεις 115 συναδέλφων τους.

«Προσπαθεί να θολώσει τα νερά, χωρίς να απαντάει επί της ουσίας αν θα ανανεώσει τις συμβάσεις των συναδέλφων μας. Προσπαθεί -μάταια πλέον- να ρίξει στάχτη στα μάτια μας», τονίζουν χαρακτηριστικά μέσω της ανακοίνωσης τους.

Έκλεψε τις εντυπώσεις ο καμεραμάν των Ράδιο Αρβύλα στη ΔΕΘ

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Απάντηση στα κούφια λόγια της efood

Η εταιρεία της efood – έδειξε το πραγματικό αδίστακτο πρόσωπο της ανακοινώνοντας με μήνυμα(!) σε 115 συναδέλφους ότι δεν θα ανανεώσει τη σύμβαση τους με πρόσχημα το απαράδεκτο σύστημα αξιολόγησης που χρησιμοποιεί!

Για να σταματήσει το σάλο που δημιουργήθηκε και κυρίως τις μαζικές κινητοποιήσεις που προετοιμάζουμε, η εταιρεία της efood με ανακοίνωση της προσπαθεί να θολώσει τα νερά, χωρίς να απαντάει επί της ουσίας αν θα ανανεώσει τις συμβάσεις των συναδέλφων μας. Προσπαθεί -μάταια πλέον- να ρίξει στάχτη στα μάτια μας!

Συνάδελφοι ήρθε η ώρα να δείξουμε την πραγματική μας δύναμη! Να δώσουμε μαζική, δυναμική απάντηση σε όσους παίζουν με τη δουλειά μας, τα δικαιώματα μας, την ίδια μας τη ζωή!

Συμμετέχουμε μαζικά στη συνέλευση διανομέων της efood τη Δευτέρα 10.30 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο (Αριστοτέλους με Ολύμπου γωνία) για να αποφασίσουμε τις δράσεις που θα ακυρώσουν τα σχέδια της εταιρείας! -Καλούμε τους συναδέλφους σε όλες τις πόλεις σε ανάλογες δράσεις!

Απαιτούμε:

Να παρθούν πίσω οι απολύσεις των 115 συναδέλφων μας.
Όχι στην ομηρία των τρίμηνων συμβάσεων! Μετατροπή ΤΩΡΑ σε συμβάσεις αορίστου χρόνου στην εταιρεία της efood.
Κατάργηση της αξιολόγησης της εταιρείας που εντατικοποιεί την εργασία και προκαλεί καθημερινά εργατικά ατυχήματα.
Παροχή όλων των ΜΑΠ που προβλέπει ο νόμος.
Παύση εργασίας σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Δεν Θα ζήσουμε σαν δούλοι! ο αγώνας συνεχίζεται…»

«Βουτιά» στην βαθμολογία της efood

Αμέτρητοι χρήστες ή μη του γνωστού app παράδοσης έτοιμου φαγητού, το οποίο τον πρώτο χρόνο της πανδημίας κατέγραψε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 49% (64,4 εκατ. ευρώ, από 43,1 εκατ. ευρώ το 2019) και αύξηση καθαρών κερδών κατά 26,7% (21,3 εκατ. ευρώ, από 16,8 εκατ. ευρώ το 2019) έσπευσαν να βαθμολογήσουν την εφαρμογή με ένα αστέρι. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το rating της εφαρμογής να πέσει από το 4,6 που ήταν στις αρχές της εβδομάδας στο Google, στο 2,1 το μεσημέρι της Παρασκευής, στο 1,7 αργά το απόγευμα της ίδιας ημέρα για να φτάσει εντέλει στο 1,1 το βράδυ της Παρασκευής.efood

Όπως αναφέρει άρθρο του insider, ενδεικτικό είναι επίσης ότι από τα 2 με 10 reviews που δεχόταν ημερησίως η εφαρμογή πριν το συμβάν – η πλειονότητα των οποίων βαθμολογούσε το efood θετικά, δέχτηκε μέσα σε λίγες ώρες, συγκεκριμένα μέχρι τις 3:00 το μεσημέρι, πάνω από 450 κακές αξιολογήσεις (ένα αστέρι) με αρνητικά σχόλια (σ.σ τα παραπάνω αφορούν την περίπτωση του Google Play). Αντίστοιχα σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, η πτώση των παραγγελιών την Παρασκευή έφτασε περίπου στο 30% – σημειωτέον ότι η δημοφιλής εφαρμογή δεχόταν περίπου 260.000 παραγγελίες κατά μέσο όρο ημερησίως.