GREEKEND: Σαββατοκύριακο στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη- Το νέο σποτ για τον τουρισμό (vid)

 GREEKEND: Σαββατοκύριακο στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη- Το νέο σποτ για τον τουρισμό (vid)

Εσύ ξέρεις τι είναι καλύτερο από ένα Σαββατοκύριακο; Ένα Greekend! Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού) η οποία προσκαλεί τους ταξιδιώτες να απολαύσουν ένα αυθεντικό Σαββατοκύριακο στις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.

Μέσω του νέου σποτ για τα City breaks η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη συστήνονται στο κοινό ως δύο ιδανικές μεγάλες πόλεις που μπορεί κανείς να επισκεφτεί ώστε να “ολοκληρώσει την εβδομάδα του α λα ελληνικά”.

Με ιδιαίτερη έμφαση στον ηλιόλουστο καιρό, τον καφέ, το καλό φαγητό, την τέχνη, τα ψώνια και τη διασκέδαση οι τουρίστες καλούνται να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία ανακαλύπτοντας τα διαμάντια της Ελλάδας.

Η καμπάνια θα έχει αρχικά διάρκεια σχεδόν δύο μηνών και θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ ενώ θα επαναλαμβάνεται ανά τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Το νέο σποτ του ΕΟΤ: «Greekend: End your week like a Greek» | Athens Voice
Μέσω του νέου σποτ για τα City breaks η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη συστήνονται στο κοινό ως δύο ιδανικές μεγάλες πόλεις που μπορεί κανείς να επισκεφτεί ώστε να “ολοκληρώσει την εβδομάδα του α λα ελληνικά”.

Από τη μεριά του ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας επεσήμανε πως «Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ ξεκινούν καμπάνια για το City Break με την οποία προσκαλούμε ξανά τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τις γνωστές και άγνωστες γωνιές των ελληνικών πόλεων.

To GREEKEND video είναι η καλύτερη απάντηση στη μιζέρια των media | news  Ειδήσεις | Yupiii.gr

Η εκκίνηση γίνεται με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, φωτίζοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το εμπόριο, τη διασκέδαση, τα ξενοδοχεία μας, και φυσικά τα απόλυτα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, το κλίμα και τους ανθρώπους τους. Τα ξενοδοχεία πόλεων και ειδικά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Η καμπάνια αυτή είναι η πρώτη μιας σειράς δράσεων που θα υλοποιήσουμε, ώστε να προσκαλέσουμε τους επισκέπτες να απολαύσουν, με ασφάλεια, ένα αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας».

Σχετικά Άρθρα