Έρχεται η νέα καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

 Έρχεται η νέα καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

Με πρώτη την καμπάνια για το χειμερινό τουρισμό που αναμένεται να παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού ξεδιπλώνουν σταδιακά όλο τη στρατηγική προβολής για τη χώρα μας σε μια κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό που αγωνίζεται για το πολυπόθητο restart.

Όπως είπε η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου αναφερόμενη στο νέο επικοινωνιακό πλάνο που κατάρτισε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού για το 2022, «το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού σέβεται το περιβάλλον, τον πολιτισμό, και την αυθεντικότητα των τοπικών προορισμών». Μιλώντας στο πλαίσιο της 36ης Διεθνούς έκθεσης Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη σημείωσε ότι «ακολουθώντας τις παραπάνω στρατηγικές, καταρτίσαμε ένα επικοινωνιακό πλάνο που προωθεί νέους, λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και την ανάδειξη της Ελλάδας σε προορισμό για όλο το χρόνο και προβάλλει μια Ελλάδα ως μαγικό καλειδοσκόπιο αυθεντικών, βιωματικών εμπειριών. Άλλωστε, η σύζευξη πολιτισμού και τουρισμού με την ευρύτερη έννοια του ευ ζην, αποτελεί το αυθεντικό τουριστικό προϊόν εμπειρίας της Ελλάδας και εκεί βρίσκεται το κλειδί για την ενίσχυση της χώρας ως διεθνές brand».

Την ίδια ώρα, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επεσήμανε ότι «ο Ελληνικός τουρισμός πέτυχε εξαιρετικές επιδόσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού και στην Μακεδονία. Όμως έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο χειμώνα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και οφείλουμε να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να τις ενισχύσουμε. Γι’ αυτό ανακοινώσαμε με τον Υπουργό κο Κικίλια κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της ΠΟΞ την ειδική καμπάνια του ΕΟΤ για την ηπειρωτική Ελλάδα, τον χειμερινό τουρισμό. Αντίστοιχη πρωτοβουλία παίρνουμε και για τα city breaks ώστε να τονώσουμε τον τουρισμό των πόλεων μας ειδικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

«Βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι για τον ελληνικό τουρισμό και με καλή συνεργασία και ενότητα μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα το 2022. Κυρίως, όμως, μπορούμε από τώρα να χτίσουμε το νέο τουριστικό μας προϊόν για την επόμενη πενταετία», είπε.

Υπερσύγχρονο ψηφιακό hub του ΕΟΤ

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ προανήγγειλε ακόμα πως ο Οργανισμός θα υπογράψει σύντομα μνημόνιο συνεργασίας με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΤΕΚΑ). «Το ΕΚΕΤΑ θα λειτουργήσει ως σύμβουλος μας» διευκρίνισε η κ.Γκερέκου «προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, ώστε ο ΕΟΤ να αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο ψηφιακό hub, όπου θα συγκεντρώνεται όλη η επικοινωνιακή πληροφορία, που αφορά την χώρα. Στο project αυτό, θα συνεργαστούμε με Δήμους, Περιφέρειες, όλους τους συναρμόδιους φορείς και φυσικά τον ιδιωτικό τομέα».

Σχετικά Άρθρα