• 21 Ιουνίου, 2021

Εμβόλια: Εξετάζονται ένας θάνατος και ένα σοβαρό επεισόδιο μετά από Pfizer

 Εμβόλια: Εξετάζονται ένας θάνατος και ένα σοβαρό επεισόδιο μετά από Pfizer

Στο μικροσκόπιο των υγειονομικών αρχών βρίσκονται οι περιπτώσεις ενός 52χρονου, που έχασε τη ζωή του και ενός ακόμη άνδρα, που εμφάνισε κολπική μαρμαρυγή, μετά τον εμβολιασμό τους κατά του κοροναϊού, με το σκεύασμα της Pfizer. Kαι τα δύο περιστατικά ερευνώνται ενδελεχώς τις τελευταίες ώρες.

Ο 52χρονος από την Ιεράπετρα της Κρήτης, σύμφωνα με το Open TV, υπέστη ανακοπή καρδιάς μια ημέρα μετά τον εμβολιασμό του και άφησε την τελευταία του πνοή.

Η δεύτερη περίπτωση αφορά άνδρα 60 ετών από την Ξάνθη, που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και υπέστη σήμερα επεισόδιο κολπικής μαρμαρυγής.

Οι αρμόδιες αρχές υποστηρίζουν πως δεν φαίνεται ότι τα δύο περιστατικά συνδέονται με τα εμβόλια, ωστόσο όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος, προκειμένου να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο τα περιστατικά σχετίζονται.