• 1 Μαρτίου, 2021

AstraZeneca: Συμπτώματα γρίπης “υψηλής έντασης” – Σταμάτησε ο εμβολιασμός του νοσηλευτικού προσωπικού σε νοσοκομείο στην Γαλλία

 AstraZeneca: Συμπτώματα γρίπης “υψηλής έντασης” – Σταμάτησε ο εμβολιασμός του νοσηλευτικού προσωπικού σε νοσοκομείο στην Γαλλία

Στην Γαλλία οι παρενέργειες του εμβολίου της AstraZeneca οδήγησαν στην διακοπή εμβολιασμού του υγειονομικού προσωπικού.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Le Figaro “το νοσοκομείο Memorial διέκοψε την εκστρατεία εμβολιασμού του προσωπικού του. Η  ANSM προτείνει “κλιμακωτό εμβολιασμό του προσωπικού στο νοσοκομείο”

Παράλυση νοσοκόμας: Παρέμβαση εισαγγελέα για τις δηλώσεις Γιαννάκου

Η ANSM (Εθνική Υπηρεσία για την Ασφάλεια Φαρμάκων και Προϊόντων Υγείας) ανέφερε την Πέμπτη ότι έλαβε 149 δηλώσεις φαρμακοεπαγρύπνησης από  τα 10.000 άτομα τα οποία έχουν εμβολιαστεί με το συγκεκριμένο εμβόλιο μεταξύ 6 και 10 Φεβρουαρίου. 

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, οι συχνότερες παρενέργειες είναι συμπτώματα γρίπης “υψηλής έντασης”. Πιο συγκεκριμένα αυτά τα 149 άτομα δήλωσαν ότι είχαν υψηλό πυρετό, σωματικούς πόνους και πονοκεφάλους. 

Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο libre.gr είναι προσωπικές και εκφράζουν μόνο τον συγγραφέα.