Άν. Σέργκολντ στο libre: Ο Χάμιλτον θα γίνει σπουδαιότερος του Σουμάχερ

 Άν. Σέργκολντ στο libre: Ο Χάμιλτον θα γίνει σπουδαιότερος του Σουμάχερ

Την Κυριακή 15/11 ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 και αυτόματα κατόρθωσε να πετύχει και κάτι ίσως σπουδαιότερο του τίτλου που κέρδισε. 

Ο Βρετανός πιλότος, με την 94η νίκη της καριέρας του, “κλείδωσε” και μαθηματικά τον τίτλο και έφτασε τα επτά πρωταθλήματα ισοφαρίζοντας τον Μίκαελ Σουμάχερ στη λίστα των πρωταθλητών. 

Διαβάστε επίσης: Πρωταθλητής ο Χάμιλτον στην Formula1

  • Ο Χάμιλτον, στις πρώτες του δηλώσεις μετά τη σπουδαία νίκη του, τόνισε πως, παρ’ όλο που είναι στα 35 του χρόνια νιώθει ότι μόλις τώρα ξεκινάει και πώς έχει πολύ μέλλον μπροστά του. 

Το libre μίλησε με έναν από τους πιο έγκριτους δημοσιογράφους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τον συμπατριώτη του Χάμιλτον, Άνταμ Σέργκολντ και εκείνος με τη σειρά του μας είπε: 

“Ακόμα και όσοι ασχολούνται ελάχιστα με το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού καταλαβαίνουν ότι ο Χάμιλτον θα γίνει σπουδαιότερος του Σουμάχερ.

Είναι μαθηματικά βέβαιο αυτό όπως είναι και απόλυτα σίγουρο ότι θα ξεπεράσει τον Γερμανό σε τίτλους. Παρά τα επτά πρωταθλήματα που έχει ο Λιούις είναι αρκετά πεινασμένος και αυτό είναι σπάνιο σε αθλητές τέτοιων διακρίσεων. 

Ο Αλόνσο όταν ήταν στο απώγειό του είχε ξεπεράσει τη δίψα για την κατάκτηση συνεχόμενων τίτλων αλλά μάλλον είναι στο DNA του Λιούις να θέλει διαρκώς να κερδίζει.

Το μόνο που απομένει είναι να συνεχίσει να οδηγεί μονοθέσια τα οποία έχουν κορυφαίες επιδόσεις γιατί εάν δείτε το φετινό και το περσινό πρωτάθλημα οι διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια ήταν τρομακτικές. Ημέρα με τη νύχτα. Ήταν σε μερικούς αγώνες σαν να συναγωνίζονταν Λαμποργκίνι με Φίατ. Χαοτικές διαφορές.

Εμείς από την πλευρά μας θέλουμε οι χαμηλότεροι κατασκευαστές να προσπαθήσουν να βελτιωθούν για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το άθλημα.

Ο Ντάνι (Ρικιάρντο) ή ο Μαξ (Φερστάπεν) εάν είχαν καλύτερα μονοθέσια, όχι τόσο προβληματικά, θα μπορούσαν να χτυπήσουν πολύ καλύτερες θέσεις και να πιέσουν περισσότερο τον Λιούις. Εμείς ως δημοσιογράφοι αυτό θέλουμε.

Παλιότερο Φεράρι, Μακλάρενς, Ζάουμερ και άλλες εταιρίες ήταν αρκετά κοντά μηχανολογικά και αυτό βοηθούσε στον ανταγωνισμό. Αυτό πλέον δεν ισχύει.

Εταιρίες όπως οι Γουίλιαμς, Χάας, Άλφα Ρομέο έχουν διακοσμητικό ρόλο στο πρωτάθλημα αλλά δεν τους κατηγορώ διότι πλέον είναι τρομακτικά κοστοβόρο να συμμετέχεις στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα και η ανταμοιβή δεν πλησιάζει καν τα επαρκή επίπεδα”. 

Η κατάσταση του Μίκαελ

Η κατάσταση του Μίκαελ Σουμάχερ μετά το φοβερό ατύχημα είναι σταθερή αλλά δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες βελτίωσης.

Ο νευρολόγος του είχε πει τον Σεπτέμβριο πως είναι σε κατάσταση φυτού, αναπνέει κανονικά, η καρδιά του λειτουργεί κανονικά, ίσως μπορεί να κάνει και μερικά βήματα με τη βοήθεια κάποιου αλλά μέχρι εκεί και δυστυχώς αυτό δύσκολα θα αλλάξει.

Να θυμίσουμε ότι τον Ιανουάριο ο μεγάλος οδηγός της Formula 1 θα κλείσει 52 του χρόνια.

Ο Ζαν Τοντ, καθηγητής νευρολογίας τόνισε: 

«Δίνει τη μάχη του. Ξέρουμε πόσο άσχημο ήταν αυτό που έπαθε. Αλλά έχει μια καταπληκτική σύζυγο δίπλα του, τα παιδιά του, τις νοσοκόμες του και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους ευχηθούμε τα καλύτερα».

Πάμε να δούμε και αναλυτικά τους κορυφαίους βάσει πρωταθλημάτων οδηγούς στην ιστορία της Φόρμουλα Ένα: 

7: Σουμάχερ, Χάμιλτον

5: Χουάν Μανουέλ Φάντζιο

4: Αλέν Προστ, Σεμπάστιαν Φέτελ

3: Τζακ Μπράντχαμ, Τζάκι Στιούαρτ, Νίκι Λάουντα, Νέλσον Πικέ, Άιρτον Σένα

2: Αλμπέρτο Ασκάρι, Γκράχαμ Χιλ, Τζιμ Κλαρκ, Έμερσον Φιτιπάλντι, Μίκα Χάκινεν, Φερνάντο Αλόνσο

1: Τζουζέπε Φαρίνα, Μάικ Χόθορν, Φιλ Χιλ, Τζον Σέρτις, Ντένι Ουλμ, Γιόχεν Ριντ, Τζέιμς Χαντ, Μάριο Αντρέτι, Τζόντι Σρέκτερ, Άλαν Τζόουνς, Κέκε Ρόσμπεργκ, Νάιτζελ Μάνσελ, Ντέιμον Χιλ, Ζακ Βιλνέβ, Κίμι Ραϊκόνεν, Τζένσον Μπάτον, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Αναλυτικά η λίστα με τους τίτλους των κατασκευαστών:

15: Ferrari
12: McLaren
9: Mercedes
7: Williams
6: Lotus
4: Red Bull, Brabham
2: Renault, Cooper, Benetton, Tyrrell, Alfa Romeo, Maserati
1: BRM, Matra, Brawn

Σχετικά Άρθρα