Η πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό-Σύσκεψη με Μητσοτάκη
Ο σχεδιασμός για την ιστορική πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, μετά την επίσημη έναρξη της εκπαίδευσης αστροναυτών του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος από τον Αδριανό Γολέμη, βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης στην οποία προήδρευσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χθες, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί