Δίκη 3χρονου Άγγελου: “Δεν είχα λεφτά να τον πάω στο νοσοκομείο” υποστήριξε η μητέρα
Με την προσωπική της διαδρομή, από τα παιδικά της χρόνια μέχρι τη μοιραία ημέρα που ο μικρός Άγγελος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ξεκίνησε την απολογία της ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου η 27χρονη μητέρα του 3χρονου παιδιού, που κατηγορείται για την υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Ο δεύτερος κατηγορούμενος, ο 44χρονος σύντροφός της, απουσίαζε από τη διαδικασία, καθώς, σύμφωνα με τον συνήγορό του, αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί