Δίκη 3χρονου Άγγελου: “Δεν είχα λεφτά να τον πάω στο νοσοκομείο” υποστήριξε η μητέρα

Με την προσωπική της διαδρομή, από τα παιδικά της χρόνια μέχρι τη μοιραία ημέρα που ο μικρός Άγγελος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ξεκίνησε την απολογία της ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου η 27χρονη μητέρα του 3χρονου παιδιού, που κατηγορείται για την υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Ο δεύτερος κατηγορούμενος, ο 44χρονος σύντροφός της, απουσίαζε από τη διαδικασία, καθώς, σύμφωνα με τον συνήγορό του, αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας.