ΚασσελάκηςVsΓεωργιάδης: Πόσο… “δεξιός” είναι τελικά ο πρόεδρος των “Δημοκρατών”
Η κατάσταση του ΕΣΥ, οι μεταρρυθμίσεις στην Υγεία, οι πολιτικές εξελίξεις στον χώρο της Κεντροαριστεράς και οι προτάσεις για το μέλλον του συστήματος περίθαλψης βρέθηκαν στο επίκεντρο της διαδικτυακής συζήτησης που είχαν ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο πρόεδρος των «Δημοκρατών» Στέφανος Κασσελάκης.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί