Μήνυμα για τη σημασία της κυβερνοάμυνας σε μια εποχή υβριδικών απειλών και ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων έστειλε το απόγευμα της Δευτέρας (22/06) ο Κυριάκος Μητσοτάκης, εγκαινιάζοντας τη νέα Διεύθυνση Κυβερνοχώρου του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα «κομβική για την ασφάλεια της πατρίδας μας», κάνοντας λόγο για ένα νέο επιχειρησιακό κέντρο αιχμής στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί